Kontakt z nami
Najczęściej zadawane pytania
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Czas realizacji wyszczególniony jest na aukcji każdego produktu.
Na jakim etapie aktualnie jest moje zamówienie?
Status swojego zamówienia możesz śledzić w zakładce moje zamówienia. Pamiętaj jednak że kurier odbiera od nas paczki późnym popołudniem.
Jak wykorzystać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać miejsce KOD RABATOWY w formularzu dostawy.
Gdzie jest moja paczka?
Status swojej sprawdzisz klikając w link do śledzenia przesyłek w zakładce moje zamówienia
Czy wystawiacie fakturę Vat?
Tak, jeśli jesteś przedstawicielem firmy lub instytucji podaj dane do faktury w formularzu dostawy.
Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?
Tak, ale z tej formy płatności mogą skorzystać tylko instytucje Państwowe oraz stali klienci reprezentujący firmy prywatne. Ta forma płatności nie jest dostępna dla osób prywatnych.
Dane kontaktowe
Kontakt telefoniczny
Poniedziałek - Piątek
w godzinach 8:00 - 17:00
518-181-143
Kontakt mailowy
pytania prosimy kierować na adres
biuro@idekor.pl
Adres do zwrotów
zwroty prosimy kierować na adres